Goście Ośrodka BLUE RESORT zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz w sytuacjach wyjątkowych dostosować się do zaleceń obsługi Ośrodka
1. Ośrodek świadczy usługi krótkotrwałego zakwaterowania bez dodatkowych świadczeń wymaganych w obiektach. Domki wynajmowane są na doby hotelowe. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 16:00 a kończy o godz. 10:00 dnia następnego. Gości kończących pobyt uprzejmie prosimy o wymeldowanie się do tej godziny. Nieuzgodnione z recepcją pozostanie w domku po godz. 10.00 (ostatniego dnia pobytu) powoduje konieczność opłacenia należności za następną dobę i nie gwarantuje możliwości przedłużenia pobytu.
2. Przekazanie i zdanie domku po skończonym pobycie następuje w obecności kierownictwa lub obsługi Ośrodka, który w obecności użytkownika sprawdzi stan techniczny i wyposażenie wszystkich pomieszczeń. Goście zdający domek zobowiązani są zwrócić wszystkie przedmioty będące własnością Ośrodka (w szczególności klucz i inne sprzęty) oraz uiścić ewentualne opłaty dodatkowe wcześniej nie zapłacone. Goście są zobowiązani pozostawić domek i jego otoczenie w czystości.
3. Uregulowanie należności za pobyt pomniejszonej o wartość wpłaconego zadatku oraz opłata klimatyczna (opłata klimatyczna wynosi 3,30 pln za dobę od osoby przebywającej powyżej 1 doby) a także opłaty dodatkowe wynikające z naliczenia podczas meldunku (m.in.: dodatkowa pościel, dodatkowa osoba w domku, dodatkowe sprzątanie) pobierane są w dniu przyjazdu przed przekazaniem kluczy do domku. Do pobytów krótszych niż 4 dni doliczana jest opłata dodatkowa w wysokości 120,00 pln za sprzątanie. Jeżeli potrzebują Państwo fakturę prosimy o podanie danych do faktury w chwili dokonywania opłaty końcowej za pobyt. Gość wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT bez podpisu. Po otrzymaniu paragonu nie ma możliwości jego anulowania. Po przyjeździe do Ośrodka należy okazać ważny dokument tożsamości celem dokonania formalności związanych z meldunkiem.
4. Gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów meldunku oraz umieszczenia danych Gościa w bazie danych hotelu zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
5. Goście Ośrodka nie mogą przekazywać domku innym osobom niezameldowanym w Ośrodku, nawet jeśli nie upłynął termin za który uiścił należną opłatę.
6. Każda zmiana terminu przyjazdu lub wyjazdu (np.: późniejszy przyjazd lub wcześniejszy wyjazd, rezygnacja z pobytu) nie upoważnia do zmniejszenia kosztów pobytu i zwrotu jakichkolwiek środków pieniężnych.
7. Rezygnacja z pobytu po odebraniu kluczy nie wiąże się (ze strony Ośrodka) z koniecznością zwrotu dokonanej wpłaty.
8. Recepcja Ośrodka czynna jest od 10:00 rano do 19:00 wieczorem. Kontakt do recepcji 573 979 001.
9. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów, wyposażenia lub urządzeń technicznych (powstałe z jego winy, winy dzieci będących pod jego opieką oraz winy odwiedzających go osób) a także za zgubienie rzeczy należących do Ośrodka i zostanie obciążony finansowo za powyższe straty. Szkody wynikające z nieprawidłowej eksploatacji wynajmowanych pomieszczeń lub przekazanego mienia Ośrodka a powstałe z winy korzystających rozliczane są na miejscu według kwot ustalonych przez kierownictwo Ośrodka, które wystarczą na pokrycie naprawy uszkodzenia lub zakup zagubionej / zniszczonej rzeczy. Jeżeli jakiekolwiek uszkodzenia lub zniszczenia zostaną ujawnione po wyjeździe gościa (przed przyjazdem kolejnego) odpowiedzialność za nie ponosi gość, który był w danym domku jako ostatni.
10. Wszelkie usterki wynikłe w trakcie użytkowania domku należy zgłaszać na bieżąco personelowi Ośrodka. Uwagi wniesione po zakończeniu świadczenia lub w dniu wyjazdu nie będą rozpatrzone.
11. Bezwzględny zakaz palenia papierosów obowiązuje we wszystkich pomieszczeniach znajdujących się na terenie Ośrodka. Również bezwzględny zakaz palenia obowiązuje w strefie wypoczynkowej (zewnętrzny plac zabaw, basen, kort tenisowy, boisko, siłownia zewnętrzna, tężnia). W przypadku złamania tego zakazu do rachunku dopisana zostanie opłata w wysokości 500,00 pln.
12. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w domkach grzałek, żelazek elektrycznych, czajników, kuchenek i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia Ośrodka (nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy komputerów, jeżeli nie są uszkodzone). Również zabronione jest używanie środków pirotechnicznych, lampionów szczęścia, petard itp. Za złamanie tego zakazu do rachunku dopisana zostanie opłata w 3-krotnej wysokości urządzenia, które było używane.
13. Zachęcamy do nieodpłatnego skorzystania z murowanego grill’a na terenie Ośrodka. Ze względu na zagrożenie pożarowe zabrania się używać przenośnego grill’a na tarasach domków i w ich otoczeniu. Z przenośnych grill’i mogą Państwo korzystać wyłącznie w miejscu do tego przeznaczonym za zgodą kierownictwa. Zużyty węgiel z własnego grill’a prosimy opróżniać w miejscu do tego wyznaczonym.
14. Goście Ośrodka zobowiązani są do zachowywania porządku w miejscu swojego pobytu oraz na terenie Ośrodka. Zabrania się wyrzucania śmieci lub pozostawiania ich w miejscach do tego nieprzeznaczonych. Śmieci należy wynosić do kontenerów znajdujących się przy wjeździe na teren Ośrodka. Goście Ośrodka zobowiązani są do selektywnej segregacji śmieci według koszy, które znajdują się w każdym domku.
15. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Gości korzystających z usług. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności, urządzeń elektronicznych i cyfrowych itp. a także innych rzeczy i przedmiotów wartościowych albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną pozostawionych w domkach. Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania domku. Prosimy również o pilnowanie prywatnych rzeczy zabieranych na teren Ośrodka.
16. Osoby niezameldowane w Ośrodku a będące gośćmi osób zameldowanych mogą przebywać na jego terenie od godziny 8:00 do 22:00 tylko i wyłącznie po zgłoszeniu tego faktu personelowi Ośrodka i otrzymaniu od niego zgody. Osoby niezameldowane w Ośrodku mogą przebywać na jego terenie i korzystać odpłatnie z wszelkich udogodnień Ośrodka (poza tężnią i zewnętrznym placem zabaw, które są bezpłatne) a także restauracji i baru. Po przybyciu na teren Ośrodka goście niezameldowani mają obowiązek zgłosić swoją obecność w recepcji i stosować się do niniejszego regulaminu.
17. Na terenie Ośrodka obowiązuje zakaz słuchania głośno muzyki.
18. Cisza nocna obowiązuje w godz. 22:00 – 7:00. W tych godzinach obowiązuje całkowity zakaz zakłócania ciszy nocnej (poza dniami gdzie w Ośrodku są organizowane imprezy, o których w miarę możliwości informujemy gości Ośrodka recepcja).
19. W Ośrodku obowiązuje całkowity zakaz przebywania Gości ze zwierzętami (zameldowanych czy też przebywających bez zameldowania i korzystających z infrastruktury Ośrodka).
20. W przypadku naruszania regulaminu Ośrodek może odmówić dalszego świadczenia usług i wykwaterować daną osobę. Osoby zakłócające spokój, porządek lub korzystające z powierzonego mienia w sposób niezgodny z regulaminem w Ośrodku mogą być z niego usunięte bez prawa do jakiegokolwiek zwrotu poniesionych wcześniej opłat i wszelkich odszkodowań.
21. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego będą odesłane na jego koszt i ryzyko pod wskazany adres.
22. Pobyt dzieci i młodzieży do lat 18-stu w Ośrodku dozwolony jest jedynie pod opieką osób dorosłych, które biorą całkowitą odpowiedzialność za ich czyny jako ich opiekunowie bądź rodzice a także za wszelkie następstwa tych czynów i zaistniałe sytuacje na terenie całego Ośrodka.
23. Plac zabaw oraz sala zabaw dla dzieci przeznaczone są do korzystania z nich wyłącznie pod opieką dorosłych. Odpowiedzialność za dzieci przebywające na terenie Ośrodka w pełni ponoszą rodzice lub ich opiekunowie. Korzystanie przez dzieci ze sprzętu, placu oraz sali zabaw a także pozostałych usług w Ośrodku musi odbywać się wyłącznie w obecności nadzorujących ich dorosłych. Ośrodek, życząc dobrej zabawy, uchyla się jednak od jakiejkolwiek odpowiedzialności za szkody / uszkodzenia ciała wynikłe z tytułu braku opieki. Klient zobowiązany jest do zapoznania się i przestrzegania REGULAMINU PLACU ZABAW.
24. Ośrodek posiada miejsca parkingowe. Wjazd i parkowanie dozwolone jest wyłącznie w miejscu wyznaczonym do tego celu i wskazanym przez personel Ośrodka. Parking jest niestrzeżony jedynie zamykany w godzinach ciszy nocnej. Ośrodek nie odpowiada za pojazdy zaparkowane na jego terenie (oraz znajdujące się w nich mienie) a także nie odpowiada za jakiekolwiek szkody spowodowane przez osoby trzecie lub siły wyższe (np.: wiatr, burza, woda, ogień, prąd itp.). Parking jest bezpłatny wyłącznie dla Gości Ośrodka podczas ich pobytu. Do każdego domku przypisane jest jedno miejsce parkingowe a właściciel kolejnego samochodu przypadającego na dany domek winien uiścić dopłatę w wysokości 10,00 pln/dobę. Dla Gości niezameldowanych w Ośrodku opłata za miejsce parkingowe wynosi 5,00 pln za godzinę.
25. Zmotoryzowani turyści poruszający się po terenie Ośrodka zobowiązani są zachować szczególną ostrożność. Na terenie ośrodka obowiązuje ograniczona możliwość poruszania się pojazdami oraz ograniczenie prędkości do 10 km/h. Ruch kołowy dla Gości Ośrodka jest ograniczony tylko do parkingu.
26. W przypadku opuszczania Ośrodka pojazdem po godz. 22:00 wieczorem i przed 7:00 rano należy zgłosić ten fakt personelowi Ośrodka.
27. Ośrodek nie odpowiada za niedogodności spowodowane z przyczyn od niego niezależnych: siły wyższe (np.: wiatr, burza, woda, ogień itp.) czy przerwy w dostawie prądu / wody, bądź braku sygnału TV lub Wi-Fi itp.
28. Kierownictwo i personel służą Państwu wszelką pomocą i są do Państwa dyspozycji. Ośrodek świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem. W przypadku zastrzeżeń, reklamacji dotyczących jakości usług, gość proszony jest o ich zgłoszenie do recepcji nie później niż dobę od momentu meldunku, co umożliwi kierownictwu zareagowanie w miarę naszych możliwości. Reklamacje składane w dniu wykwaterowania nie będą rozpatrywane.
29. Ośrodek zastrzega sobie prawo zakazu wstępu na teren Ośrodka osobom pod wpływem alkoholu / środków odurzających, zachowujących się nieodpowiednio oraz ma prawo do usunięcia z Ośrodka osób nie przestrzegających niniejszego regulaminu. Kierownictwo Ośrodka może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin Ośrodka wyrządzając szkodę w mieniu Ośrodka, mieniu innego Gościa lub szkodę na osobie innego Gościa, pracownika Ośrodka lub innych osób przebywających na terenie Ośrodka albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie obiektu.
30. Naruszenie zasad niniejszego regulaminu oraz norm współżycia poddane jest ocenie Kierownictwa Ośrodka i może pozbawić Gościa możliwości dalszego pobytu w Ośrodku bez możliwości zwrotu kosztów pobytu.
Dziękujemy za współpracę i życzymy udanego wypoczynku
Kierownictwo Ośrodka BLUE RESORT
ul. Łowiecka 18
Ostrowo, 84-105 Władysławowo, Polska